از دست خودم!

خرید بک لینک
نويسنده :من خودم هستمتاريخ: چهارشنبه یازدهم بهمن ۱۳۹۶ ساعت: 21:57 ببخشيد، سكه داريد؟ می خواهم به گذشته ها زنگ بزنم به آن روزها به محل كار پدرم به جوانی مادرم به کوچه هاى كودكى به هم بازيهاى بچگى به دل های بزرگ می خواهم زنگ بزنم به دوچرخه خسته ام به مسیر مدرسه ام که خنده های مرا فراموش کرده به نیمکت های پر از یادگاری به زنگ هاى تفريح مدرسه به زمستانی که با زمین قهر نبود به كرسى و بخارى نفتى که همه ی ما را با عشق دور هم جمع می کرد می دانم آن خاطره ها کوچ کرده اند می دانم تو هم دنبال سكه ميگردى افسوس هیچ سکه ای در هیچ گوشی تلفنی دیگر ما رابه آن روزها وصل نخواهد کرد. از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 214 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 2:58

گاهی آدم دلش میخواد با یکی درد و دل کنه از ناراحتی هاش و از ترساش بگه،حرفایی بزنه که  شاید دیگه تا یکی دوماه بعدش هم خالیه خالی میشه از بغض و ترس و دلهره،یکی که کم و بیش از جریانات زندگیمون باخبره،داریم ازین آدما تو زندگیمون ولی خیلی هاشون فقط دلشون میخواد تو شادی هامون شریک باشن میخوان فقط باهامون بخندند،حقم دارن شاید این دنیا اونقدر کوتاهه اونقدر بی رحمه اونقدر ... بیخیال...تو این دنیا هرکسی فقط به فکر خودشه ... از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 2:58

صفحه بندی